candice.blogg.se

6 saker om mig

Kategori: Allmänt

1. Jag gillar jag människor väldigt mycket. Men ändå inte...
Väldigt svårt detta. Vissa vill jag bara hålla mig undan ifrån. Vissa är bara där och andas. Vissa förstår jag mig inte på alls. Tycker synd om dem flesta. Synd och synd, då menar jag att det finns vissa personer som försöker vara någon som dem verkligen inte är och det är ju lite synd. Jag vet inte riktigt vad jag är eller vad jag vill men jag är iallafall mig själv vet jag, har min egna humor som ingen förstår sig på. Eller mina närmsta förstår la sig på den som tur det. Jag har min egna knasiga stil som ingen förstår sig på och nu menar jag verkligen Ingen. Jag är kanske lite udda men det gillar jag. Vem vill vara som alla andra?
FAsiken va långt detta blev haha.
 
Nu blir det kort istället.
 
2. Jag hatar folk som dömer folk. Lixxxx vad vet du om hen? Vad vet du om vad hen har gått igenom? 
Hen.. kände att det var rätt ord 4this hahaha.
 
3. Jag är halv GREK och halv JAMAICAN. MiX. löv it :)
 
4. Jag har dansat dancehall i snart över 4 år. Dancehall är en dansstil som kommer från Jamaica.
 
5. Jag älskar att träna..... Svårt att tro? Nja.. Innan så hatade jag att träna usch fy för det tänkte jag, jag vill leva mitt liv som en yolo unge. MEN ne icke sa nicke och då gick vi tsm till gymmet och där ville jag stanna.
 
6. Jag är nästan alltid på bra humör. 
 
Detta var ju ganska svårt.. Kom bara på 6 grejor.. Braaa Candice. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: